Re: MAILBOOK

Autor: Wlodzimierz Lapot (lame_at_laptop.office.polbox.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 14:35:00 MET DST

> To zdanie jest zanadto zawiklane, zeby sie go dalo zrozumiec... ;-)
> Czy sugerujesz, ze upublicznianie danych, ktore juz wczesniej byly publiczne,
> wymaga jakiejs dodatkowej zgody? Bo ja tak to zrozumialem. IMHO to bylby
> jakis absurd...

Błąd (mea maxima culpa) w sformułowaniu, ale tak to bywa po nieprzespanej
nocy. Oczywiście dotyczyło to art. 27, gdzie warunkowo zezwala się na
`przetwarzanie danych (w p. 2.8) których przetwarzanie uprzednio zostało
(w p. 1) zabronione o ile uprzednio podane zostały do publicznej
wiadomości przez samą osobę której dotyczą.
Tym niemniej, pomimo tegoż upublicznienia - zgodnie z art. 29 dane te będą
mogły zostać udostępnione osobom trzecim wyłącznie na pisemny "umotywowany
wniosek".

Pozdrawiam
Włodek