Michal Rok i umowy (bylo Re: Internet w sieci kablowej...)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 14:37:09 MET DST

Przyznacie chyba sami, ze tego czlowieka nie da sie zrozumiec:

Dnia 12 May 98 o godz. 3:20, Michal Rok napisal(a):

> Wiem dokladnie co mam napisane w umowie. Mam napisane, ze moge, nie
> ogladajac sie na konsekwencje i na uzytkownika odlaczyc natychmiastowo
[...]

Dnia 12 May 98 o godz. 11:11, Michal Rok napisal(a):

> Umowy niestety cytowac mi nie wolno. Moglem napisac to co napisalem, ale
> wiecej nie moge :)

Raz wie, co jest w umowie, raz nie wie. Raz pisze, co w niej jest, innym
razem nie moze zacytowac, bo jej nie ma, a innym jeszcze razem mu cytowac nie
wolno. Nie wiem, kto by sie w tym polapal. Jakis istny dom wariatow... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl