Telnet i FTP.

Autor: Krzysztof Kosinski (kosinscy_at_polbox.com)
Data: Fri 08 May 1998 - 20:10:54 MET DST

Witam!
         Jestem początkującym internautą wiec nie orientuje sie zbytnio w tej sieci. Ostatnio wśród swych plikow znalazlem programy do obslugi Telnetu i FTP, ale nie wiem jak tym sie posluzyc i nie wiem w ogole co to jest. Prosze o jakas pomoc, ewentualnie wskazanie jakis WWW.
  Odpowiedzi (za ktore z gory wielkie dzieki) prosze w swej dobroci skierowac na priva

--
Serdecznie pozdrawiam Wszystkich
Kosinski Krzysiek