Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 17:03:17 MET DST

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:

: Squida ni, bo squida wykryc sie ni da :). Ale jesli masz masq, to mozemy
: to wykryc, a umowa przewiduje sankcje za "nielegalne" podlaczenie
: drugiej maszyny.

A jeśli Wam się tylko będzie wydawało, że mam masq, a ja nie będę miał,
tylko będę miał dziwnie skonfigurowany komputer (bo jestem paranoikiem,
eksperymentatorem czy kimś podobnym)?
Kto określi "prawidłową konfigurację"?
A jeśli wezmę sobie do domu coś w rodzaju Firewall-1 czy PIX i zechcę
podpiąć, to co? :)

--
	Leszek.