Re: Internet w Aster-City

Autor: Krzysztof Kencki (kkencki_at_usa.net)
Data: Thu 07 May 1998 - 20:23:21 MET DST

> : > Aster-City po długich bojach zamontowała mi internet w domu (tzw. program
> : >pilotażowy). Jeżeli ktos jest zaintersowany szczegołami, zapraszam do
> : >dyskusji. Uruchomienie nastapiło 10.04.1998, bedzie to data pamiętna dla
> : >mnie... Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.

Dzis CNN podalo ciekawe dane dotyczace porownania sieci tv kablowych
z cyfrowa tv satelitarna i cen za te uslugi w USA. W 1997 zakupiono
nieco ponad 2 mln. cyfrowych zestawow satelitarnych. Do dzis kupiono
ponad 8.5 mln. takich zestawow wraz z abonamentem. Przyczyna jest fakt,
ze
zapewnia on lepsza jakosc obrazu i dzwieku stereo. Ceny tych zestawow
znacznie spadly i kosztuje on obecnie 250 dol. + abonament 30 dol.
miesiecznie.

W tym samym czasie tv kablowa w USA podnosi ceny abonamentow i
srednio kosztowal on 37 dol. miesiecznie.

CNN zapowiada, ze telewizja kablowa, podobnie jak przewodowy telefon
zostana
w bliskiej przyszlosci wyparte przez bezprzewodowe technologie cyfrowe.

PS: Zagrozenie dla internetu przez kabel tv.

__
kk