Re: "Wprost" a Internet taniej.

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 00:52:35 MET DST

Seweryn Skupinski <seweryn_at_polbox.com> wrote:
: Witam.
: Jakze milym zaskoczeniem bylo dzisiaj dla mnie ujrzenie w tygodniku
: "Wprost" w rubryce "Peryskop " wzmianki o powstaniu akcji "Internet
: taniej".Utwierdzilo mnie to w przekonaniu ze akcja ta ma szanse
: powodzenia.Pozdrawiam.

Ten artykuł ukazał się zapewne po to żeby właśnie tacy jak Ty mieli ową
nadzieję. To jest jedyny skutek takich artykułów.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*