Re: Jaki adres ATCOM ? mam ich dosyc !

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 15:28:32 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
> Michal Rolka <Michal.Rolka_at_f26.n484.z2.fidonet.org> wrote:

> : Biorą, biorą... trafiły tam wszystkie aliasy grupowe z mojego miejsca pracy,
> : których nikt nigdzie nie podaje jako adres zwrotny i występują jedynie na WWW.

> No cóż. Znaczy, biorą *również* z WWW. Ale mój adres:
> Szymon Sokol <szymon_at_noc,uci,agh,edu,pl> [1]
> który w tej "bazie" występuje, nie pojawia się nigdzie na żadnej
> stronie WWW (chyba żeby w jakimś udsotępnionym przez WWW archiwum
> newsów). Znaczy, biorą też z newsów (bezpośrednio lub pośrednio).

Kurde, figuruję tam jako niejaki Przemyslaw Mrozowski chociaż nigdy się tak
nie nazywałem! Co prawda konto takiego osobnika znajduje się na tym samym
serwerze co i moje. (serwer na którym nie jestem adminem hihi)
Co za deb*** tą bazę robiły! Jeśli wogóle mam się tam
znajdować (chociaż nie chcę!!) to pod prawdziwym imieniem i prawdziwym
nazwiskiem. Co do spamu, to kiedyś dosyć mocno zajmowałem się analizą logów
z WWW i czasem strony były odwiedzane przez różne dziwne serwery i zaraz
potem dostawałem dziwne oferty itp. Dosyś prosto zrobić jest nawet
takiego robota, który odwiedza strony i szuka słowa mailto. Zauważyłem
także, że e-maile są branę z grup newsowych sprzężonych z grupami
e-mailowymi. Dzieje się tak chyba z grupą pl.comp.sys.novell.
Po za tym widziałem, ostatnio stronę ze statystykami "ruchu news" - lista
userów z liczbą wysłanych postów, oczywiście jest to świetna baza e-mailowa
dla różnych firm!! Chyba właśnie w tej bazie figurowałem jako Przemyslaw
Mrozowski!! Link do tej bazy był z www.usenet.pl !! Myśle, że osoby piszące
na tą listę wiedzą coś o tym!!

--
                            _Lukasz Trabinski_