Re: Ciemnogrod

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 13:36:17 MET DST

Andrzej K. Brandt wrote:

> To kompletne bzdury - w kazdym razie mnie o niczym takim nie wiadomo, a
> swego czasu pomagalem MJW z gazetka KWIQU i duzo z nim korespondowalem.

No coz, oddajmy glos samemu poszkodowanemu:

"Subject: GINACE LISTY
Date: Mon, 02 Mar 1998 13:26:08 -0500
From: Piotr Bernatowicz <bernat_at_ichf.edu.pl>
Newsgroups: pl.listserv.dziennikarz

Listy moje i Pana Siarkowskiego znowu w zeszlym tygodniu zaczely ginac.
Tym razem sprawca dzialal z komputera victoria247.waw.pdi.net.
Skierowalem prosbe do admina jednego z serwerow NEWS w Polsce, a On z
kolei napisal do abuse_at_pdi.net i abuse_at_waw.pdi.net. Reakcja PDI byla
natychmiastowa. Ustalono przede wszystkim sprawce, ktorym okazal sie byc
Pan M.J.Wiechowski. Tym razem stwierdzono to ponad wszelka watpliwosc.
Pan Wiechowski zostal listownie upomniany przez administratora. [...]"

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://slowa.art.pl/ - Slowa i linie