Re: Ciemnogrod

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Mon 04 May 1998 - 10:37:09 MET DST

Robert Maron <robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl> wrote:
:> : Myślę, że ogólne zdanie wielu osób o tym człowieku pokrywa się ze
:> : stopniem podobieństwa ich poglądów politycznych... Tak się składa, że
:> : mam o MJW jak najlepsze zdanie; równocześnie zgadzam się z jego
:> : poglądami politycznymi i prenumeruję jego gazetkę KWIQU.

:> widzialem wyslane przez niego kancele artykulow jego przeciwnika w dyskusji;
:> bez komentarza...

Trudno mi w to uwierzyć prawdę mówiąc eee... pisząc.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I