Re: Tanszy dostep do internetu w Polsce - akcja miesiecznika WWW - wyjatek z KiBa.

Autor: Piotr Jurczak (pioj_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 19:03:44 MET DST

zrobili

>Wlasnie skorzystalem z powyzszego :)))
>
>===========================================================================
==
[ciach]
>===========================================================================
==

>Prosze nie zromuiec zle: nie mam nic do WWW Magazyn...

Ja od razu informuje, ze nie jestem jakims szczegolnym zwolennikiem magazynu
WWW. Probuje tylko pomoc tym, co chca wyslac petycje a nie moga tego zrobic
Nie jestem wstanie sprawdzac dzialania ich formularzy, bo dysponuje tylko
jednym nazwiskiem, a po za tym i tak ta akcja nie przyniesie pewnie skutkow
:( Jesli jednak cokolwiek z tego wyniknie, to bede bardzo mile zaskoczony.
Mimo to uwazam, na koncie pocztowym tepsy nigdy nie powinno brakowac jakis
zazalen i podan ;) (przynajmniej narazie).

Wszelkie zazalenia i uwagi co do stron magazynu WWW prosze kierowac na
adres: kbarszowska_at_www-mag.com.pl
Piotrek Jurczak email:pioj_at_kki.net.pl