Re: Ksiazka E-MAIL

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 17:06:20 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: : Jak mam z książki adresowej usunąć adres
: : news.dziennikarz_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl, który nie istnieje (zaczęły
: : na niego przychodzić spamy, więc został zmieniony), skoro do usunięcia
: : adresu potrzebne jest hasło, otrzymywane emailem na ten właśnie adres?

: a. Skoro nie istnieje, to kto mialby w niego ingerowac?
: b. Wyslij haslo, to sam zniknie

Wysłałem (wczoraj), nie zniknął (dzisiaj jeszcze jest).

: : Co z tysiącami innych adresów, które nie istnieją?

: A w czym one _Tobie_ przeszkadzaja?
: Dlaczego to _Ty_ mialbys je usuwac?

Bo muszę przestawiać tą i inne bramki mail2news, których po pierwsze nigdy
do tej bazy danych nie wpisywalem, nigdzie też ich adresy nie znajdują się
na stronach WWW, a zaczynają na te adresy przychodzić spamy, trafiające
oczywiście do grup news lub na listy dyskusyjne, a ponieważ to ja te
bramki mail2news zakładałem, to chcę, by one działały *DOBRZE*. Nie służy
temu umieszczanie ich adresów w jakichkolwiek książkach adresowych.

Poza tym, powtarzam po raz kolejny, nie życzę sobie umieszczania moich
prywatnych adresów pocztowych bez mojej zgody w jakichkolwiek książkach
adresowych (do tych, które uznaję za wartościowe zapisuję się sam).
A pan Dariusz Margas niech wreszcie zapozna się z ustawą o ochronie danych
osobowych oraz przestanie mydlić oczy bzdurami takimi jak 'Wyslij haslo,
to sam zniknie', co jak widać - ewidentnie nie działa.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz. PGP key Id: 56A1520D.  "Klopot na tym swie-
  |__(____/ tni tak pelni watpliwosci." (Bertrand Russell 1872-1970)