Re: Supercenzura Internetu

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 09:09:09 MET DST

Łukasz Rewerenda <Lukasz.Rewerenda_at_ciemnogrod.net> napisał(a) w artykule
: > Bo darmowe serwery nie dosc ze sa darmowe, czyli kiepskie, to
: > jeszcze do korzystania wymagaja modemu + czegos tam (najlepiej Windy).
: [..]
:
: Do korzystania z usług darmowego serwera pocztowego nie potrzeba
: modemu, ani Windy, tylko skonfigurowanego połączenia z internetem
: i programu pocztowego.

W toku rozmowy chodziło o dostęp do internetu. Jeżeli "trakcyjny"
unimozliwia Ci tenże, to pozostaje tylko modem. Kolega ma komputer w domu,
mogę mu skonfigurować połączenie z internetem i zainstalować program do
poczty, tylko co to da jeśli nie ma ani kabelka (łącze stałe) ani modemu?

: Poza tym, serwery darmowe bywają mniej zawodne niż niektóre
: komercyjne czy akademickie -- przynajmniej to wynika z mojego
doświadczenia;
: korzystałem ze wszystkich trzech rodzajów.

Co do tej części to się zgodzę. Znam takie i je sobie chwalę. Dodam, że
ponad połowa ludzi z instytutu ma konto na takowym, tylko czy tak powinno
być?

Piotrek