Re: news.lublin.pl

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 16:36:58 MET DST

On Tue, 28 Apr 98 22:55:34 +0200, "rafamiga_at_bofh.org.pl"
<rafamiga%bofh.org.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>* (PL.LISTSERV.POLIP, Mon Apr 27 1998) A_Zet -> All:

> news.tpnet.pl umożliwia postowanie na pl.*. Dla onetu robi to
>news.onet.pl. Więc w czym problem?

Jak w porzekadle: gdy nie wiadomo o co chodzi, to zapewne chodzi o
pieniadze.

Tak, Mariuszu, wylacznie o pieniadze. Ten pierwszy pada z
regularnoscia szwajcarskiego zegarka (a to nie odbiera postow, a to
wyswietla liste wiadomosci bez mozliwosci ich sciagania przez kilka
dni itp. - trzeba wowczas posilkowac sie innym, wolniejszym, np.
onetem. I tu odpowiedz na drugi podany przez Ciebie; wolny, czesto
zamkniety. Dla placacych rachunki telefoniczne z wlasnej kieszeni
sa to istotne problemy.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA