Re: najlepszy provider

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 15:38:36 MET DST

Dnia 29 Apr 98 o godz. 15:21, Michal Szokolo napisal(a):

> Jakby sie szarpnal na drugi modem, gwaratowane miejsce na liscie. Na
> rowni z powaznym PDi. Hmm, pozycze mu jakies 2400 walajace sie u mnie w
> szufladzie i zrobie z niego "prawdziwego providera".
[...]
> Nie, przeciez moglaby wpuscic na liste pare malych firm z bardzo
> niewygodnymi dla "duzych i powaznych" cenami.

Wiesz co, odczep ty sie od tej listy. Wyjasnilem juz wszystko dokladnie, a ty
dalej swoje...
Zrob sobie wlasna liste, z tymi firmami, ktore sa providerami wg
ciebie. Chetnie zrobie do niej link ze swojej listy.
I przestan sie mnie wreszcie czepiac.
Nie jestem zadnym Microsoftem, TPSA ani innym monopolista zebys mial miec do
mnie tego typu pretensje.
Nikt nikomu nie nakazuje przejmowac sie tym, co jest napisane na mojej liscie
i traktowac jej jako "jedynie slusznej". Jezeli ty ja tak traktujesz to
jest to *twoja* decyzja - nie moja.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl