Re: najlepszy provider

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 14:06:29 MET DST

Dnia 29 Apr 98 o godz. 7:07, Michal Szokolo napisal(a):

> Sek w tym, ze impreza ta jest promowana jako jedynie sluszna i pelna
> lista providerow. Nawet jesli nie bezposrednio przez autora, to przez
> tych, ktorzy ja kupuja do druku. Jak to potraktuje ktos poczatkujacy -
> czyli potencjalny klient - mozna sie chyba domyslec.
Dobrze, ze zaznaczyles ze "nie przez autora". Nie odnosze tez wrazenia, zeby
traktowala ja tak redakcja miesiecznika "Internet", ktora te liste drukuje.
Wydaje mi sie, ze owo "promowanie tej listy jako jedynie slusznej..." itd.
jest tylko twoim wrazeniem wynikajacym z rozgoryczenia, ze twoja firma sie
tam nie znalazla.
Inne czasopisma komputerowe drukuja tez od czasu do czasu wlasne
listy providerow (na ktorych znajduja sie takze firmy wg mnie nie bedace
providerami, i Wasza firma tam jest) - czy wg ciebie redakcje tych pism tez
uwazaja swoje listy za "jedynie sluszne"?
Ja nigdy tej listy nie traktowalem jako "jedynie slusznej", o czym swiadczy
chociazby fakt, ze znajduja sie tam linki do trzech innych znanych mi
podobnych list w sieci (jest tez link do czwartej, ktora byla chronologicznie
pierwsza, ale lista ta obecnie nie dziala). Bedzie tez niedlugo link
do listy firm posiadajacych koncesje na uslugi teleinformatyczne. Chetnie
zamieszcze link do kazdej innej podobnej listy (takze "nieprawdziwych"
providerow ;-)), ktora ktokolwiek zrobi.

Poniewaz od dluzszego czasu mam zamiar (o czym informacja widnieje na
stronie) stworzyc uzupelniajaca liste "nieprawdziwych" providerow - czyli
firm oferujacych konta e-mail i/lub strony WWW, ale z powodu braku czasu mi
sie to nie udaje, mam pytanie do wszystkich czytelnikow tej listy, a w
szczegolnosci do ciebie: moze ktos pomoze mi w tym? Jezeli ktos jest
zainteresowany, poprosze o kontakt na priva, objasnie, czego dokladnie
oczekuje po takiej liscie i na czym polegaja podstawowe trudnosci w jej
zrobieniu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl