Re: najlepszy provider

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 11:31:37 MET DST

Michal Rok wrote:

>Jakies kryterium trzeba przyjac. Lista mialaby kilkadziesiat razy wiecej
>firm, gdyby wliczyc do niej te firmy, ktorych jedynym sprzetem jest np.
>486 podpiete na dziko do uczelnianej sieci komputerowej. Tak naprawde
>kazda firma podlaczona do internetu moglaby byc providerem - wystarczy
>tylko sprzedac pare kont. Czy takie podejscie nie dyskryminuje tych,
>ktorzy wylozyli wiecej pieniedzy na porzadny i bardziej niezawodny
>sprzet, linie modemowe, lokal, pomoc techniczna dla uzytkownikow, serwis
>terenowy i pare jeszcze podobnych rzeczy?

"dyskryminuje"? Przy okazji dyskusji o Internecie w AC słyszeliśmy dużo
o wolnej konkurencji i kapitaliźmie i co komu do kosztów AC i co komu
do wysokiej opłaty za "prawdziwe" IP.

To dobrze chyba że każda firma mogłaby być providerem, chyba nie ma nic
złego w tym że lista miałaby kilkadziesiat razy więcej firm..

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.