Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 21:28:25 MET DST

On 28 Apr 1998 18:29:17 GMT, "Wojciech Myszka" <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl>
wrote:

>Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> napisał(a) w artykule
><6i4drq$6q3$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>: > Ja tam wole ten spam w prasie (ktorej nie czytam) niz w moim
>mailboxie
>:
>: Ja tez. nie mialem na mysli spamu.
> ---
> A tak na poważnie - To jak to właściwie powinno być z tymi
>reklamami w Internecie? Czy my je akceptujemy czy tylko tolerujemy?

Ja reklamy na WWW akceptuję. Zdecydowanie. Jest wiele wspaniałych serwisów,
które dzięki nim żyją i nie wyobrażam sobie w tej chwili Internetu bez
nich.

Oczywiście bez przesady. Onet uznał np. że jest tak wspaniałym katalogiem
stron, że po 4 pełnowymiarowe bannery na stronie to akurat tyle ile powinno
być. No ale to już ich sprawa. Ja tam nie zaglądam za często.

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/
WebCorp. Studio: Web Design&Creation