Re: Internet w mediach (bylo: Cenzura w TPSA, odp. Ninie.)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 17:25:46 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
: > Chyba nie, bo jednak jak napiszesz w takim Chipie, to dociera to do
: > potencjalnie zaintereswanych. Reklama jest reklama - kto by tam spojrzal w
: > sklepie na rozne artykuly, gdyby nie 30s w czasie najwiekszej ogladalnosci..

: Tylko ja nie znam nikogo, ktoby informacji o Internecie szukal
: w prasie lub radiu. Ale moze ja znam po prostu dziwnych ludzi ... calkiem
: mozliwe.

Moze znasz dziwnych ludzi. Zobacz ja wyjdzie nowy chip czy Enter ile
osob przy terminalach sprawdza podane tam adresy :-)

: > : Czasami po artykulach w prasie lub programach telewizyjnych o jakims
: > : serwerze WWW patrze na wzrost zainteresowania (analizujac logi w3cache)
: > : i widze - wzrost o 3% w ciagu dwoch dni, potem spadek. Duzo to ?

: > A ten serwer lub strona znane sa od dawna?

: to bez znaczenia - widzialem i takie i takie przypadki.
: Niezaleznie od tego wplyw artykulu w gazecie na ogladalnosc stron wydaje
: mi sie minimalny.

No coz, jesli jest nowa strona, o ktorej nikt nie wie, to dziwne mi sie
wydaje ze ma w ogole jakakolwiek ogladalnosc.
Chyba ze juz obecnie 5% ogladajacych to ludzie, a 95% - wyszukiwarki :-)

J.