Re: Internet w mediach

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 10:25:34 MET DST

Wojciech Małek <wmalek_at_cst.tpsa.pl>:

> Moze nie o to chodzi. Marketing traktuje internet jako kolejne medium i tak tez je
> wykorzystuje - kampania reklamowa jesli jest "nowoczesna i psotepowa" prowadzona
> jest w radiu, prasie, telewizji i internecie. Takie podejscie nie swiadczy chyba o
> konserwatyzmie, gdyby tak bylo intrnet jako nosnik informacji o firmie czy tez
> reklamy nie bylby w ogole postrzegany.

Fakt. Ale to zalezy tez od tego, do kogo reklama jest adresowana.
Jesli do uzytkownikow Internetu, to pewnie Internet bedzie dla niej
najwazniejszym medium. Jesli do gospodyn domowych, to pewnie telewizja ;-)

Stad moja watpliwosc co do sensu reklamy uslug internetowych np. w prasie
(chyba, ze jest to reklama 'podlaczymy Cie do Internetu' w ewidentny
sposob adresowana do ludzi, ktorzy nie maja w tej chwili dostepu).

--w