Re: Dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 18:17:12 MET DST

On 27 Apr 98 13:46:57 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Zdaje sie, ze od dzisiaj zaczne zbierac publiczne wypowiedzi administratorow
>newsow, dajace wyraz ich wrogiemu stosunkowi do uzytkownikow... Takie jak
>powyzsza.
>Bo potem, jak pisze o tym w felietonie, to taki jeden z drugim mnie atakuje,
>ze sobie cos wymyslam. A tak, to mu wysle taki zbiorek: tu masz taka
>wypowiedz, tutaj inna...

1. Nie zauważyłeś ':-)' ?

2. Czy ja krytykowałem Twój felieton? Przeciwnie, uważam, że był ciekawy, a
większość tu o nim dyskutujących nie rozumie trochę praw rządzących tą
formą wypowiedzi dziennikarskiej.

3. OK. Wyjaśniam. Powyższe było PROWOKACJĄ. Mającą zwrócić uwagę, że całe
to lanie wody (na temat: Usenet, cenzura, a postanowienia wynikające z
emisji reklamy Intela) wywołanie przez 'Dariusza' nie ma sensu i jest
nikomu nie potrzebne, a co najważniejsze -- nie prowadzi do ŻADNYCH
wniosków. Stąd moje prowokacyjne pytanie: CO może mi zrobić 'Dariusz' jeśli
rzeczywiście ja sobie kasuje jego posty na jakimś tam serwerze newsów.
Jeżeli ja je CENZURUJĘ.

To że nie jestem administratorem żadnego serwera jest dla 'Dariusza' nie do
sprawdzenia (skoro, jak publicznie wyznał niedawno, nie wie, czy jest w
polskim Usenecie -- na uregulowanie prawne, którego ma setki pomysłów --
grupa poświęcona medycynie). Na tym oparta była moja prowokacja.

Pozdrowienia

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/