Re: T P S A <== U O P

Autor: 1B0974C2 (0002_at_WYWAL.TOpriv.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 07:22:07 MET DST

>W telefonii korbkowej; w telfonii ....z kim polaczyc? W wiekszosci tzw.
>central osiedlowych NIE BYLY TARYFIKOWANE. Mysle, ze /glowy jednak nie
>dam/ ze w polowie lat 70 tych w skali calego kraju bylo wiecej
>"korbkowych" numerow niz przylaczonych do central automatycznych.

Taryfikowane byly o ile pamietam korbkowe - miedzymiastowe
( paniusia na centrali lapala czas stoperem : ) ), a automatyczne nie,
przynajmniej w W-wie na Muranowie ( chyba strowger )
Wiem co pisze bo codziennie gadalem po kilka godzin i jak by byly
taryfikowane to starsi by mnie powiesili. Nie pamietam tylko kiedy ta
''ameryka'' sie skonczyla, czy w epoce komuny, czy nowej ''vadzy''

Rutek