Re: Supercenzura Internetu

Autor: Pawel Matejski (madej_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 03:37:32 MET DST

Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> In pl.listserv.polip Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:
> : Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
> : > No coz - czasem sie to zdarza ze list zamiast do adresata trafia
> : > do amina z komentarzem "... not found". Wtedy nawet najlepszy admin
> : > czasem odpowie..

> : jeśli poczta elektroniczna jest źle zaadresowana to wróci do
> : nadawcy i nawet w tym wypadku nie widzę powodów by jakiś admin musiał ją
> : czytać.

> Kiedy czesto konfiguracja jest taka ze bledy ida rowniez do admina.
> [...]

A co robi porządny admin dobrze skonfigurowanego servara reagujacy na błedy
posądzony o czytanie cudzej poczty? Probuje wyrzucić studenta, czy raczej
grzecznie tłumaczy, że tak jest server skonfigurowany?
Ustosunkuj sie do całej tresci listu (a najlepiej wziać pod uwage całą część
wwątku, w której się znalazł post na który odpowiadasz), a nie tylko do
fragmentu. Zaraz będzie następny post, że to znowu jakiś upierdliwy user
czepia się pożądnego admina.

P.S. Sorry, ale dzisiaj jestem wkurzony i wale prosto z mostu.

--
Pozdrawiam
					Madej