Re: news.lublin.pl

Autor: Pawel Olzynski (hamerpo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 21:02:57 MET DST

Andrzej Resztak napisał(a) w wiadomości:
<6hqcku$5uk$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Ponieważ nie mam czasu i siły ciągle odpowiadać na listy takie jak
>poniżej od dzisiaj serwer news.lublin.pl nie będzie przyjmował
>artykułów wysyłanych spoza Lublina i okolic. Przykro mi...

Może pytanie nie jest najmądrzejsze ale jak ktoś przez lubelski serwer
wysyłał spam na obcojęzyczne grupy ? Przecież tam były dostępne tylko
grupy pl. i Polskie alt-y ?
Czy nie da się tego jakoś odfiltrować. Naprawdę szkoda... Proponuję
zaliczyć Siedlce to okolic Lublina :)

Pawel Olzynski
e-mail: hamerpo_at_kki.net.pl
nwoui nljdfiu ojf opef