Re: Supercenzura Internetu

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 17:33:40 MET DST

In pl.listserv.polip Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
:>>>>> "Jarek" == Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
: Jarek> In pl.listserv.polip Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
: >> >>>>> "Jarek" == Jaroslaw Lis <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl>:
: Jarek> My tu sobie gadu gadu o cenzurze - a zdaje sie ze wlasnie weszla
: Jarek> do akcji. Jak donosi panorama, Rzecznik praw obywatelskich
: Jarek> zaprotestowal przeciwko umieszczaniu na internecie przez
: Jarek> czestochowska komende policji listow gonczych. Pod zarzutem, ze
: Jarek> narusza to dobra osobiste poszukiwanych, ktorym jeszcze nic nie
: Jarek> udowodniono.
: >> W kwestii technicznej -- co to znaczy "umieścić na internecie" ?
: >> Interesują mnie definicje: policji, Twoja i rzecznika praw
: >> obywatelskich.
: Jarek> W tym przypadku chodzi zdaje sie o "wwwitryne" komendy.
: Dziękuję. W takim razie pozwolę sobie uznać to za idiotyzm -- o ile się
: nie mylę, to jeżeli pójdę do komendy, to te same listy gończe tam będą
: wisieć, podobnie mogę zadzwonić do komendy i poprosić o przesłanie mi
: ich faksem, co policjanci z przyjemnością zrobią. Dlaczego więc nie mogę
: zażądać ich protokołem HTTP i w odpowiedzi dostać ?

..albo obejrzeć opublikowane w prasie, np. w gazecie Komendy, publikowanej
przez WWW.

R.