Re: PTK i internet

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 17:16:18 MET DST

JaQbek <jakub.berent_at_mi.ikp.pl> wrote:
: Ostatnio dużo mówi / pisze się o internecie w sieciach telewizji kablowej.
: Jako pierwsza wystartowała Aster City,

Hm, a kiedy wystartowala?
Bo o sieci na Retkini slysze od dawna, a o sieci AC od dwoch tygodni..

: Z tego, co wiem to największym polskim ope-
: ratorem jest Polska Telewizja Kablowa. Obemuje ona kilka największych
: miast w Polsce. Dlaczego więc to nie oni byli pierwsi ?

Po pierwsze to pytanie czy im wydano zezwolenie, a jesli nie, to czy
skladali podanie.

A drugie - moze nie dostrzegaja oplacalnosci w tym interesie. Prywatna firma
- wolno im.

J.