Hipercenzura Internetu

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 20:12:06 MET DST

Robert wrote:

> Policja umieszcza listy goncze w sieci - no coz moze rzeczywiscie
> nie ma na to artykulu.
> Ja jednak bym jej odpuscil i chetnie opublikowal list gonczy na
> tpsa za praktyki monopolistyczne, panie Jarku.
> Pozdrawiam - Robert.P.
Nie wiem czemu umieszczanie listow gonczych na www kojarzy sie z
cenzura.
Sa kraje , gdzie listy goncze nalepia sie nadal na slupach w miejscach
publicznych . Taka jest funkcja listu gonczego z nagroda.
Wanted TOM , Reward 10.000 $ .
Problem techniczny polega jedynie na tym, czy strony www komendy policji
sa upublicznione.
Dariusz