Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 21:07:27 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Podaj mi przyklad reklamy konercyjnje wysylanej przez TPSA, bo ja sporo
> spamow dostaje, grupy czytam, a TPSA w nich jak na lekarstwo...
Mowie o numerach dostepowych TPSA.

> Jaroslaw Zielinski
>
> PS. CO nalezy robic z podpisywaniem wszyscy juz wiedza.

  PS. Moze i wiedza co nalezy robic z podpisywaniem, ale ci nie
powiedza, bo sie nie zapytales. A jak sie zapytasz co ci powiedza,
ze PS. nie sluzy do pisania aforyzmow i fraszek.
BTW mozesz w swoim PS. podawac link do twoich wierszy, inni podaja
w PS. link do swojej podobizny jak ich Bog stworzyl, ale wybor
nalezy do ciebie i nikt ci nie poradzi, chyba , ze sie znow w
PS. zapytasz ;-)