Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 21:59:11 MET DST

Dnia 22 Apr 98 o godz. 19:54, Lech Szychowski napisal(a):

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>
> : Widzisz Lechu. Tu masz przyklad jak sie powinien kulturalnie zachowywac
> : admin w stosunku do uzytkownikow. ;-)))
>
> Jak rozumiem, pochwalasz zachowania typu "nie mam głowy do robienia
> filtrów, więc uwalę całość alt.*"?
>
> Nie jest to wcale przytyk do Wojtka, tylko próba jasnego sformułowania
> tego, co proponujesz...
Pochwalam zachowania typu: rzeczowe, spokojne i kulturalne wyjasnienie
uzytkownikom przyczyn swojej decyzji, bez przytykow, zlosliwosci i
wywyzszania sie. Pochwalam podejmowanie tego typu decyzji z uzasadnionej
koniecznosci (bo polecenie przelozonego niewatpliwie *jest* taka uzasadniona
koniecznoscia, czy to sie tobie osobiscie podoba, czy nie), a nie dlatego, ze
adminowi sie tak uwidzialo. Pochwalam pewne nastawienie na *wspolprace* z
uzytkownikami, ktore jest wyrazne u Wojtka, a np. w twoich wypowiedziach
dominuje nastawienie *wrogie* uzytkownikom (cale szczescie, ze nie jestes
administratorem newsow...)
W ogole nie wypowiadalem sie co do meritum sprawy - to znaczy, czy powinny
byc te alty, czy nie. To jest temat na osobna dyskusje, ktorej mi sie nie
chce w tej chwili podejmowac.
Dostatecznie jasno sie wyrazilem????
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa