Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet

Autor: Wojciech Małek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 15:26:28 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Hmm... Ja bym z tym polemizowal. Powinien to robic tak, jak mu sie
> _nie_ podoba?
>
> Moze raczej lepiej by bylo, gdyby adminowi podobalo sie to, co uzytkownikom.

Moze niezbyt zrecznie sie wyrazilem. Usluga jest dla uzytkownikow nie dla
admina, wobec czego w miare mozliwosci powinien spelniac ich oczekiwania. Jesli
jedno z drugim wspolgra to wspaniale. Jesli nie, to wazne zebys wykonywal swoja
prace rzetelnie, w zgodzie z wlasnym rozsadkiem (sumieniem).

Wojtek Malek