Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 23:13:22 MET DST

Dariusz <gemnet_at_polbox.com> wrote:

: Wydaje mi sie ze Ministerstwo Lacznosci dajac licencje na uslugi
: podlaczania do Internetu powinno to jednoznacznie opisac , co mozna
: co nie.

Oświadczam, że MŁ nie dawało PSE żadnej "licencji na usługi
podłączania do Internetu". Tak, wiem - PSE nie jest ISP, więc
"licencji" nie potrzebuje; tym niemniej nie zmienia to faktu,
że

: Jezeli nadal uwazasz , ze wlasciciel/administrator serwera usenet moze
: wszystko robic z postami ( czyli je cenzurowac, wycinac, nie przesylac
: dalej ,.././..) to podaj mi chociaz kontakt do twojej firmy i wtedy
: wyslemy zapytanie do Ministra Lacznosci ,

(a) Polskie Sieci Elektroenergetyczne SA, Mysia 2, 00-496 Warszawa 53
(b) ZKC

: P.S. Skrzynka pocztowa to tez nie twoja wlasnosc, a listy tam wrzucasz ,
: a listonosz ich nie czyta .

Bez obrazy, ale Ty chyba nie rozumiesz najprostszych spraw... :(

--
	Leszek.