Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 21:43:43 MET DST

On Tue, 21 Apr 1998 19:32:05 GMT, Dariusz <gemnet_at_polbox.com> wrote:

>Juz 10 raz powtarzasz , ze wlasciciel serwera usenet jest wlascicielem
>zgromadzonych
>tam postow i ze wlasciciel moze wszystko z nimi robic.

Może ich nie wpuścić na swój serwer. Poczta też nie przyjmie przesyłki o
nieprawidłowych parametrach.

>Wydaje mi sie ze Ministerstwo Lacznosci dajac licencje na uslugi
>podlaczania do
>Internetu powinno to jednoznacznie opisac , co mozna co nie.

To jest chyba licencja na transmisję danych. Nie wiem, czy jest tam słowo
Internet, nie mówiąc o Usenet. Naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz.
Znasz jakiś kraj, który ma podobne rozwiązania prawne, że min. łączności
wspomniał choć słowo usenet? (nie chodzi o Chiny, czy Wietnam)

>Jezeli nadal uwazasz , ze wlasciciel/administrator serwera usenet moze
>wszystko
>robic z postami ( czyli je cenzurowac, wycinac, nie przesylac dalej
>,.././..)
>to podaj mi chociaz kontakt do twojej firmy i wtedy wyslemy zapytanie do
>Ministra
>Lacznosci , ja bede podtrzymywal stanowisko , ze nie mozna cenzurowac
>usenet, wycinac
>i reguly udostepniania maja byc jawne , ty swoje stanowisko .
>Moge jeszcze dolaczyc ekspertyzy prawne i zawsze jakas odpowiedz
> [...]

A co ma min. Łączności do usenetu??? Można mieć serwer nie mając koncesji,
bez problemu.

>P.S. Skrzynka pocztowa to tez nie twoja wlasnosc, a listy tam wrzucasz ,
>listonosz ich nie czyta .

Ale jak wrzucisz przesyłkę niezgodną z pewnymi przepisami ustalonymi przez
Pocztę, to Ci ją zwróci.

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/