Re: Internet w Aster-City

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 20:32:39 MET DST

On 20 Apr 1998 20:28:29 GMT, B.Maruszewski_at_jtz.org.pl wrote:
> [...]
[...]
> A kto powiedzial, ze ja pracuje gdzies gdzie jest dostep do sieci ?

Jeżeli wierzyć cytatom, to napisał to B.Maruszewski_at_jtz.org.pl. Chyba,
że to były tylko spekulacje.

> A nawet gdybym pracowal, to firma/zaklad raczej nie fundowalaby
> pracownikom linii stalych za friko...

Jeżeli już masz zostawiać stale załączony komputer w domu, to jeden plik
z roboty możesz wyjąć korzystając z jakiegoś uugetty albo mgetty i o to
chyba przedmówcy chodziło. Czyli zły przykład.

pozdrawiam,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl