Re: cenzura TPNETu?

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 21:03:07 MET DST

On Mon, 20 Apr 98 18:16:48 +0200, "rafamiga_at_bofh.org.pl"
<rafamiga%bofh.org.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> wrote:
> f> Sa w naszym spoleczenstwie ludziska, ktorzy lubia ogladac obrazki na
> f> ktorych sie nastalatki 3.14R..la, a jak sie to sciaga, to nabija
>
> Czy gdyby wprowadzono podatek od narkotyków też byłbyś za?

Gdyby szlo to do mojej kieszeni to i owszemm zbudowalbym sobie basen,
lacze swiatlowodowe do Krakowa, kupil bym sobie mercedesa z fontanna,
wytapetowalbym sobie pokoj studolarowkami i wykupilbym tpsa i netie na
wlasnosc zeby moc dzwonic za darmo :)

A tak powaznie to wychodze z zalozenia ze dobrze jest tak jak jest,
nikt grup nie cenzuruje, a ten kto ich nie chce ogladac to tam nie
zaglada.

futszak