Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 14:27:48 MET DST

Marcin Jagodzinski wrote:

>Z tym monopolem to chyba przesadziłeś. PTK też ma sporo abonentów.

Chyba jednak nie przesadziłem. Była już skarga na monopol AC - w związku
ze związkiem podwyżki opłat za kablówkę pisali, a sprawa była rozpatrywana
po połączeniu z PORION. I urząd przyznał że AC zdominowało rynek w Warszawie,
ale nie jest to monopol gdyż nie zdominowało w całej Polsce.

PTK jest silne na obrzeżach (cóż - walczą), robi promocje - ostatnio
ogłoszenia o bezpłatnej instalacji, ale AC ma "faktyczny monopol" a nie
"absolutny" - pewien niuans, nie? -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.