Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 12:55:13 MET DST

Michal Rok wrote:

>W sieci kablowej? Nie az tak mocna. Nie mowie, ze AsterCity tak wlasnie
>robi, ale z tego co slyszalem to 24h to normalna praktyka przy
>telewizji.

Martwi mnie to, jestem klientem AC (jak zresztą znakomita większosć ludzi
w Warszawie) -((( Nie wiem gdzie to jest "normalna praktyka" w kablówce,
mam porównanie z kablówką w USA i przyznaje że AC jest deczko lepsze
jeśli chodzi o niezawodność.

>No to obowiazkiem admina jest pilnowanie, zeby wieczorem byl odpowiedni
>zapas :)
Oczywiście, tylko sam chyba wiesz że największy "odpowiedni zapas"
może być psu na budę w razie ataku DoS.

>Oczywiscie. I zrobi sie z tego normalna sytuacja - kto bedzie chcial
>miec internet tanio, ale w zamian zaakceptuje jednokierunkowosc i gorszy
>czas reakcji - pojdzie do AsterCity. Kto bedzie oczekiwal super serwisu
>i mozliwosci stawiania wlasnych uslug - przyjdzie do providera.

Rzecz jasna. Gwoli ścisłości - AC/PDI to też provider -)

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.