Re: Atcom

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Mon 20 Apr 1998 - 09:19:06 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Dlaczego nie maja nic wspolnego z usluga wyszukiwawcza? Czy mozesz podac
> mi, gdzie znalazles zastrzezenie, ze dane z uslugi wyszukiwawczej nie
> moga byc wykorzystane do celow komercyjnych? Bo ja bym juz pare razy
> zlamal to prawo piszac artykuly...
>
> Jaroslaw Zielinski
Jest cos takiego jak Disclaimer i tam kazdy uslugodawca to opisuje.
Zastrzezenie dotyczy redystrybucji wynikow poszukiwania w celach
komercyjnych.
Czyli, np. umieszczania na swojej stronie search, ktory wyszukuje
informacje w innych wyszukiwarkach , a wyniki podaje na twojej stronie .

Taki CGI na serwerze edu napisalem dla celow naukowych , ale nie bylo
zgody na to na serwerze com.
Taka "usluge" wyszukiwarki wykrywaja przez statystyke twojego
indentyfikatora z cookies.
D.