Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 23:44:42 MET DST
Lech Szychowski wrote:
> I to jest wreszcie coś w rodzaju konkretu. Teraz pozostają jeszcze
> pytania "ile tysięcy" i "dlaczego nie zainwestować teraz kasy
> w zapewnienie tej obslugi już dla 500 osób - co byłoby argumentem
> marketingowym kuszącym pozostałe tysiące?" :-)
Dlatego, ze pozostale tysiace nie potrzebuja chwilowo kuszacych
argumentow marketingowych. Bariera rozwoju chwilowo nie jest
zainteresowanie internetem, a obecne mozliwosci techniczne rozbudowy
sieci.
W sprawie szczegolow marketingowych mozesz zwrocic sie do szefa d/s
marketingu AsterCity.
Michal
-- -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Michal Rok, for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/ -> When a man dies, he does not die just of the disease he has; -> he dies of his whole life.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:12:22 MET DST