Re: cenzura TPNETu?

Autor: BlackHack / 69 (bh_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 23:00:15 MET DST

On 18 Apr 1998 13:28:19 +0200, Szymon Sokol
<szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
>2) Czy jesteś zwolennikiem łamania prawa? Bo z tego postingu
>wnioskuję, że tak.
czyli do internetu powinno stosowac sie dokladnie to samo prawo, jakie
obowiazuje inne media?
za reklame papierosow w sieci powinna byc grzywna (od razu mowie ze
nie pale:), za zamieszczanie sondazy przedwyborczych w czasie wyborow
tez?
czy nie zgadzasz sie, ze internet z zalozenia powinien byc jakby poza
prawem?

>3) Czy naprawdę wydaje Ci się, że cały USENET to tylko porno, piraci,
>naziści i terroryści, i czego tam jeszcze nasze prawo zakazuje?

nie :-)
ja jedynie mowie, ze pod to powyzej mozna podciagnac bardzo wiele
rzeczy.. rzeczy niewygodnych dla konkretnych ludzi

>Jeśli tak, to Twój punkt widzenia został chyba ukształtowany przez
>prasę brukową, a nie przez realne doświadczenia z USENETem.

nie bardzo wiem co to jest w tym wypadku prasa brukowa, bo jak
poczytam - calkiem niezla skadinnad - gazete wyborcza... ;)))

>Twoje doświadczenia są właśnie takie - w takim razie gratuluję
>celnego doboru czytanych grup...

mam modem w domu, a nie w szkole/pracy i naprawde nie stac by mnie
bylo na sciaganie tyle smieci.. :-)

po prostu chcialem poznac opinie innych...

                                                     bh