Re: Usenet pewnego pieknego poranka

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_ares.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 18 Apr 1998 - 20:27:15 MET DST

=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3?= Mierzwa <mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl> writes:

> Jarku, po raz kolejny: stwórz. Kto to zrobi, jak nie ci, którym
> na tym zależy.

Jest cos takiego, w prawdzie w innym celu ale jest. Nazywa sie
'Eternity Service', jest platne, nie sluzy do babulenia i opieraz sie
na sofcie newsowym.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/