Re: Internet w Aster-City

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_ares.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 13:16:20 MET DST

"rafamiga_at_bofh.org.pl" <rafamiga%bofh.org.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> writes:

> * (PL.LISTSERV.POLIP, Wed Apr 15 1998) Szymon Sokol -> All:

> Na tej samej zasadzie działa PSTN [telefony]. Jak wszyscy na raz
> podniosą słuchawkę to dużo się nie dodzwoni. A jak na raz położą na widełki to
> wybieraki w Strowgerach, opadając, spowodują przemieszczenie się centrali o
> piętro niżej.

Eee, bez przesady. Znajomy z TPSA opowiadał o takich zwisach central
strowgerowskich że wszytskie wybieraki idą do góry i jakoś budynek od
odwieszania tego sie nie zawalił.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/