Re: TOYA - Łódź

Autor: Adam Hadrysiak aka Hadrys (hadrys_at_quake2.org.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 19:28:29 MET DST

RETSAT1 - Zgadza się, niegdyś słyszałem o tej firmie ale nie znalazłem
adresu i na tym się skończyło!
Jednak co mi po nawet najwspanialszej firmie skoro już zostałem "wchłonięty"
przez Toyę...

Hmm, po przeczytaniu oferty RETSAT1'u naprawdę mnie zszokowało! Stały IP, w
regulaminie napisali że MOŻNA (a nawet trzeba. przyp autora :) założyć
server i podali to jako atut kablówki... widać że chyba zmienię dostawcę
kablówki. Muszę się zapytać ile kosztowało by pociągnięcie kabla z retkini
na chojny ;)

Jest tam może ktoś podłączony? Co o nich słyszeliście?

Adam Hadrysiak aka Hadrys - Gladius Domini
      hadrys_at_quake2.org.pl UIN: 8198690