Re: Internet w Aster-City

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 23:12:20 MET DST

 futszak> On 16 Apr 1998 08:04:17 GMT, NoSpam_and_at_andy.pse.pl (Andrzej
 futszak> Bursztynski) wrote:
> [...]
 futszak> Rownie dobrze mozna sluchac mp3 bezposrednio z Sieci :)

Normalnie nie lubię robić takich rzeczy, ale ta dyskusja ciągnie się i
ciągnie, a końca nie widać, więc pozwolę sobie przypomnieć Szanownym
Rozmówcom, że niektórzy czytają grupę polip spodziewając się dyskusji na
temat Internetu w Polsce, nie zaś na tematy uzależnień, telefonów
komórkowych, tego kto aktualnie uważa kogo za idiotę, ani też muzyki i
mp3.

Naprawdę są inne grupy do takich rozmów.

--J.