Re: Internet w Aster-City

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 09:10:17 MET DST

Lech Szychowski wrote:
> Grzegorz BRZESKI <gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:
>
> : 5% przychodu poswiecic na lacza to i tak BARDZO duzo.
>
> 5% przychodu z abonamentu za korzystanie z tego łącza, a nie z całości
> przychodu przedsięwzięcia/kablówki, to aż tak wiele?

5% z przychodu abonamentu z przedsiewziecia pod tytulem Internet w AC to
DUZO. Oczywiscie jest to moje zdanie i zapewne wiele osoby ktore do tej
pory nie mialy stycznosci z planowaniem ekonomicznym tego typu
przedsiewziec uzna to za absurd.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.