Re: Usenet pewnego pieknego poranka

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 09:12:05 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Nasle kilku silnych panow... ;-)
> A co? Jak juz gadamy w takim tonie... Ty sila, to i on moze sila, nie?

Tylko że on może "siła" spoza miejsca pracy :-)

Taka przypowieść off-topic:
Kilku studentów, oburzonych na sposób oceniania prac kolokwialnych przez
pewnego prowadzącego docenta, postanowiło wystąpić z pozycji siły. Zaczaili
się pewnego późnego wieczora w bramie, czekając na docenta. No i po pewnym
czasie doczekali się. Docent przyszedł. I poszedł do domu, zadzwonić po
karetkę dla biednych pięciu studentów. Okazało się, że w ciasnym korytarzu
studenciaki nie mieli okazji obstąpić docenta z wszystkich stron, co dawało
oczywistą przewagę docentowi, który był (bodajże) mistrzem Polski juniorów
w boksie. :-)))

P.S.
Wiem, że można użyć czegoś innego, nie tylko własnych pięści :-)

--
-- Andrzej Bort  Silesian Technical Univ., Computer Center, Gliwice, Poland
-- e-mail: bort <AT> polsl.gliwice.pl      Office phone: (+48-32) 230-76-86