Re: Skuteczny Usenet

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 11:10:36 MET DST

On Thu, 16 Apr 1998 07:02:51 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>
wrote:

>A dlaczego uwazasz, ze musi byc jakies narzedzie fo reklamy firm w
>Usenecie? Usenet to na przyklad w Polsce setka grup, z ktorych kazda ma
>tematyke, czyli taki mini-regulamin. Wysylajac reklame na przyklad
>proszku do pramia lamiesz regulamin wiekszosci grup. Regulamin ten
>zostal ustalony droga demokratyczna podczas zakladania grupy, natomiast
>na strazy jego poszanowania stoi nie tylko znienawidzona przez ciebie
>KorporacjaUsenet, ale takze wielu rozsadnych ludzi...

>Ale przynamniej demokratyczna, gdzie to uzytkownicy decyduja o tym, jaka
> [...]
Przypominam jeszcze o istnieniu hierarchi alt, a nawet alt.pl, gdzie każdy
może sobie sobie zakładać co chce. Ostatnio nawet widziałem alt.pl.dupa,
proszę bardzo, jest wolność. Jakoś jednak mało kto tam pisze, mimo tej
wolności.

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/