Re: w3cache - czy rzeczywiście szybciej

Autor: Tomasz Piotrowski (tpiotrowski_at_elbacsb.com.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 12:15:15 MET DST

Scumbler wrote in message <6h1tp0$8iu$1_at_korweta.task.gda.pl>...
:Ustawiłem przeglądarkę na połączenie przez w3cache.man.szczecin.pl.
mieszkam
:w Szczecinie, łączę się przez TPSA i połączenia spowolniały. Ja wiem, że
:serwer ładuje często dowiedzane strony, ale tp nie zmienia faktu, że
:spowalnia mi ładowanie innych stron. Tak więc, czy rzeczywiście warto ?

Trudno sie dziwic, ze spowolnialy.
1. Jak dzwonisz przez telepsa, to tak naprawde nie masz nic wspolnego
sieciowo ze Szczecinem
Najblizej ci do Piotrkowa (bo tam bodajze fizycznie w3cache.tpnet.pl jest)
2. Jezeli sciagasz strony rzadko uzywane, to raczej ich w cache nie ma, a
browser odpytuje cache zawsze -> wiec spowalnia.

Tak wiec jezeli ustawiac to raczej dla ciebie odpowiedni jest
w3cache.tpnet.pl
Jak chcesz wiecej poczytac to
http://w3cache.icm.edu.pl/

--