Re: UFO?

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 12 Apr 1998 - 22:38:41 MET DST

On 12 Apr 1998, MEFISTO wrote:

> Witam!
>
> Czy ktos zna strone, na ktorej sa zdjecia sladow ladowan
> UFO ???
>
> Na przyklad slady na polach zbozowch, itp...

Ostatnio widzialem jak jacys studenci wydeptywali takie slady...
Jak ich zobacze, to zrobie im zdjecia i umieszcze na www :)))

Pozdrawiam

Rafal Lukawski mailto:rafal_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl
Voice: (+48) 602 266 876
Jezeli masz krotka wiadomosc dla mnie, to umiesc ja w temacie listu
If you have a short message for me, please put it in the subject field