Re: Internet w Aster-City

Autor: Adam Hadrysiak aka Hadrys (hadrys_at_kki.net.pl)
Data: Sat 11 Apr 1998 - 10:57:58 MET DST

Darek Pyżanowski napisał:
> Aster-City po długich bojach zamontowała mi internet w domu (tzw. program
>pilotażowy). Jeżeli ktos jest zaintersowany szczegołami, zapraszam do
>dyskusji. Uruchomienie nastapiło 10.04.1998, bedzie to data pamiętna dla
>mnie... Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.
>Darek Pyżanowski
>darekp_at_polbox.com
>(email na aster jeszcze nie zalożony)

Niestety nie mieszkam w Warszwie tylko w Łodzi. U mnie sprawą internetu
przez kabel zajmuje się NIESTETY Toya (kolejny monopol). Jednak chciałbym
wiedzieć jak wygląda dostęp w stolicy (przepustowość, synch czy
asynchroniczna, cena, sposób podłączenia - modem dla każdego czy zbiorczy na
blok itp.) Kolejne niestety. Prawdopodobnie muszę czekać na ten cud świata
do wakacji albo i lepiej. Jednak jeżeli ktoś mieszka w Łodzi i wie coś na
ten temat (np: jak zgłosić się do tzw: programu pilotażowego) to proszę o
odpowiedź.
Dzięki

Życzę wesołych świąt :)
Adam Hadrysiak aka Hadrys - Gladius Domini
      hadrys_at_quake2.org.pl UIN: 8198690