Re: Cenzura w polskiej sieci [i kodeksy]

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 00:19:56 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote on 8 Apr 98 13:54:20 GMT:

JR> *Po to* sie wlasnie zmienia adresy, zeby wyskakiwac z killfile'a! ;-) To
JR> chyba jasne?
JR> Jakbys na mnie killfile'a zalozyl, a bym o tym wiedzial, to jakbym chcial,
JR> zebys cos przeczytal, tez bym napisal z innego adresu... (tyle tylko, ze
JR> prawdziwego, a nie jakiegos blurp.bnafh... i tak dalej ;-))

Co ci sie nie podoba w adresie blurp.bnafh.bofh.org.pl :-) ? Jest to
jak najbardziej prawdziwy, legalny i zarejestrowany w DNS adres.
Nie zwróciłeś też zapewne uwagi na adres dopisywany w Reply-To:, na
który jak najbardziej da się odpowiedzieć, a wszystkie porządne znane
mi czytniki news z takiego właśnie pola korzystają generując odpowiedź
emailem.

A wracając do tematu - takich, którzy co rusz zmieniają adres traktować
należy jak natrętów - mówisz im [plonk], żeby wiedzieli, że marudzą,
a oni dalej swoje, marudzić i bzyczeć dalej, byle tylko zabłysnąć.
Głupotą i uporem niestety.

Poza tym ta narastająca ostatnio plaga anonimowości lub pseudoanonimowości
naprawdę jest denerwująca. Jeżeli ktoś wstydzi się swoich poglądów na
tyle, by ich nie podpisywać, to niech już ich lepiej nie wysyła w ogóle,
oszczędzając czas sobie i innym.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* Work:(071)3202636, tsurmacz_at_ict.pwr,wroc.pl
  |__(_Your fault: core dumped _@/