Re: Cenzura w polskiej sieci (dlugie)

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 14:45:47 MET DST

On 98.04.04 Bonik Kujany pressed the following keys:

> Załóżmy, że dziennie wysyłam 20 artykułów. Dlaczego ktoś inny nie
> mógłby wysłać takiej samej ilości, ale tych samych. To nielogiczne,
> znaczy bzdurne.

  Facet jedzie sobie samochodem i słucha radia. Nagle słyszy komunikat:
  ,,Drogą E35 jedzie pod prąd jakiś szaleniec''. Facet wyglada przez okno i
  mówi do siebie ,,cholera, tutaj też, tylko jest ich tysiące''.

Gad

--
``Speak while you are spoken to      http://pooh.cs.net.pl/
  but don't pretend you're right''     reptile_at_cs.net.pl